Gulerodsboller…
Jeg smovser i nybagte gulerodsboller – toppet med lækkert, koldt smør, som smelter ned i bollernes krumme. De nydes sammen med et krus the.
De er bagt efter min grundopskrift… Jeg har ikke tilsat alle de forskellige kerner. Der er kun solsikkefrø og revne gulerødder i.
Mums…
Mens jeg smovsede i nybagte boller, fik jeg bestilt garn til Islænder trøjen. Og de har bekræftet, at pakken allerede er sendt afsted… Super hurtigt og jeg glæder mig vildt til at komme i gang! Trøjen skal strikkes på en pind 7 – så det kommer til at gå hurtigt.
Der kommer til at bliver rester af det sorte – men jeg har allerede nogle idéer!

















