Adventsgaver første søndag i advent 2014…
Min mor og jeg har i dag pakket de første gaver ud i vores adventskalendere. En lang og hyggelig tradition.
I gaven fra min mor var de smukkeste engle. Så fine og enkle.


Og i disse dage passer de ekstra på os…
Pudsig nok så var der også engle i min mors adventsgave.


De fine engle er fra NoMy. Så fine med englevingerne, som danner et hjerte foran.
Det er så hyggeligt at åbne adventsgaverne. Se det fine, som dukker frem af papiret.
Den vågne læser vil måske tænke, at den traditionelle adventskalender på unikarina, hvor I læsere kan vinde en gave, ikke er dukket op. Livet tog en uventet drejning fredag – og overskuddet til denne kalender er der ikke lige nu.

















