Arkiv for kategorien ‘Her handles’
Kreativt værksted solgt…
Vi har fået solgt huset og hermed også mit kreative værksted. 
Vi har fundet et lille rækkehus til leje 6 km fra, hvor vi bor nu. Det er meget mindre, end det vi har nu, så der skal ryddes op, sorteres ud og pakkes ned. Når man har haft meget plads, så har der været rig mulighed for at samle. Vi har samlet meget, da vi godt kan lide at arbejde med forskellige kreative projekter. Noget bliver sendt direkte på lossepladsen. Noget bliver sendt til genbrug – enten i familien eller i Genbrugsbutikken. Noget er sat til salg.
Mit store rullebord kan blive dit, hvis du har lyst.
Bredde 170 cm
Hver klap måler 80cm, så fuld længde er 3,3 mtr
Dybde 100cm
Højde 95 cm (på hjul)
Der er en hylde under som kan rumme en masse stof mm.
Skal skilles ad.
Pris 400 kr.
Afhentes Hadsund Syd
Jeg har været super glad for bordet, og jeg har brugt mange timer ved det. Men der er desværre ikke plads til det i mit nye kreative kontor. For jeg får heldigvis et kreativt kontor, hvor der bliver plads til opbevaring af alle mine kreative ting – men også til at lave kreative projekter.
Send mig en besked, hvis du er interesseret.
Der er andre ting sat til salg på Instagram på @unikarina_salg Se om der er noget du kan bruge.
Mht kreativiteter, så kommer der til at blive mere stille her for en periode. Det kræver en masse energi at pakke et hus ned, hvor man har boet i 18 og 24 år. Vi glæder os til nye eventyr, som i første omgang bliver midlertidig. Vi går fra at være husejer til lejer. Vi tror, at vi kommer til at få en masse tid i “overskud” når vi ikke skal vedligeholde et gammelt hus. Men vi får se.
P.S. Bordet er solgt (19-04-2019)
Ny taske kræver ny notesbog…
Jeg har længe haft et varmt øje til tasker og punge fra Bookhou. Jeg kan virkelig godt lide hendes stoftryk og produkter. Jeg har ikke været på januarsudsalg og brugt en masse penge, så jeg valgte at forkæle mig selv med en smuk, smuk taske.
Jeg elsker lækker indpakning – og jeg synes, at denne lille label er skøn. Den takker for at støtte køb af håndlavede produkter.


Tasken er med smukke læderdetaljer. Det er flot håndværk, både stoftryk og syning af tasken. Tasken er klar til brug og skal lige gåes lidt til.
Men som overskriften siger, så kræver en ny taske en ny notesbog. Jeg har altid en notesbog i min taske. Jeg bruger den til at skrive og tegne gode idéer i. Man skulle jo nødig glemme den virkelige gode idé. Jeg har brugt en notesbog fra Søsterne Grene, som jeg har dekoreret med masking tape.




Alt er dog ikke sort og hvidt…

Indvendigt kom der en lille farvet detalje.
NB. Dette er IKKE et sponsoreret indlæg – men blot min begejstring over et lækkert køb

















