Samarbejdsstrik…
Jeg sad lige og så billederne fra familesommerfesten. Vi har altid en konkurrence – og i år var én af dysterne “samarbejde og koordination”.
Det gik ud på, at man skulle strikke en pind på tid. Samarbejdet og koordinationen bestod i, at der var 2, som skulle strikke – og hver måtte kun bruge 1 arm.

Tungen blev holdt lige i munden.
Når de var på afveje, så var der kyndig hjælp…

Her er det min moster og jeg, som har svært ved ikke at blande os og hjælpe på vej.
Måske du kunne bruge denne lille leg til et arrangement, som du skal til. Det var faktisk sjovt…
P.S. Har sløret ansigterne på min familie. Ikke fordi de er grimme – men pga. privatlivets fred.


















Sikke en sjov idé, den er hermed gemt.
Nej hvor sjovt ! sikken skøn konkurrence :o) den skal vi da lige huske.
He he – sjov leg ;-)
Hvor er det en god ide til en sjov leg :)
Haha, hvor sjovt! Til spejder har vi før lavet strikkekonkurrence med rafter (tynde stammer på 1,5 meter) og tov, det er også rigtig morsomt.