En pakke fra Norge…
I dag kom en ventet pakke fra Norge. Jeg har nemlig lavet en byttehandel med Kristin. Hun lynstrikker smukke pulsvarmere – og sådan nogle manglede jeg. Specielt når jeg sidder mange timer ved tastaturet. Nu tænker du, at jeg kan da godt strikke. Det har du fuldstændig ret i. Men meget små pinde og noget, som minder om strømper er jeg ikke så begejstret for. Kristin var heldigvis frisk på en byttehandel. Hun er nemlig ikke så begejstret for at sy – og her har jeg det som en fisk i vandet.

Udover de smukke pulsvarmere med hulsmønster strikket i den blødeste uld, så var der et sødt engelophæng og en marcipangris. Nederst på billedet ser I pungen, som blev sendt til Kristin – her var der gemt nogle juleophæng og maskemarkører, som hun faktisk stod og manglede.
Kristin – endnu en gang 1000 tak. Det vidner endnu en gang om de skønne fordele, som der er ved blogland.


















Sikke nogle fine pulsvarmere.
Godt tænkt med den byttehandel… :o)
Hilsen Charlotte
Så fine ting I har byttet. Både pulsvarmere og tasken. God aften.
[…] har lavet endnu en byttehandel. Violykke kunne nemlig godt tænke sig et strikkepindeetui – men hun kan ikke sy. Så skyndte jeg […]