Adventsgaver første søndag i advent 2019…

I går var jeg sammen med min mor, søstre og nevø til hygge i Aarhus. Her fik min mor og jeg givet hinanden adventsgaver – og vi tyvstartede en smule.
Fra min mor var der der den sødeste raku engel.
Den står fint der sammen med et par keramikhuse med vinger – samt min gamle plante, som har fulgt mig i lidt mere end 20 år.
Til min mor har jeg lavet nogle engle i rustfrit stål. De bærer mit logo-hjerte og et symbol.
Min far, som hun bærer i hjertet

Hendes 4 piger, som hun har båret under hendes hjerte

Hendes barnebarn, som er hendes ét og alt
Rigtig god søndag til jer alle…


















Det er en hyggelig tradition I har i familien.
Sikke nogle fine engle. Jeg er vild med symbolikken . Hvordan er de lavet?
Sikke flotte engle. Jeg bliver helt rørt over din tanke med hjerterne ❤️rigtig glædelig jul🎅🏻
Pia: Tak for det. Jeg har tegnet dem i et tegneprogram og har fået dem skåret på en lasermaskine i forbindelse med mit arbejde.
Anette: Tak – også god jul til dig
[…] år fik hun en lille flok, som jeg havde lavet i laserskåret rustfri. Jeg har lavet et par mere til […]
[…] år lavede jeg nogle engle til min mor. De var meget personlige. Den ene symboliserede min mor, som bærer min far i hjertet. […]